IMCC Kenya

IMCC Kenya arbejder med udvikling af seksuel og reproduktiv sundhed i Kenya. Vi er alle studerende, der brænder for at skabe bedre vilkår for mennesker, der har et behov for det.

Vi samarbejder med frivillige i projektlandene og skaber projekterne i fællesskab. I praksis betyder det, at vi tager på projektbesøg flere gange årligt, hvor vi har mulighed for at arbejde tæt sammen med vores partnere og udvikle projekterne sammen.

Størstedelen af arbejdet foregår i Danmark og arbejdsopgaverne tæller at skrive projektansøgninger, finansielt tilsyn, kommunikation til partner, projektmonitorering samt det medfølgende organisatoriske arbejde, der danner en solid base for vores projekter. Vi har fokus på forebyggelse og organisering, hvilket gør vores projekter velegnede for studerende, der har en interesse for sundhed, udviklings- og organisatorisk arbejde.

Kenyaimccglobal@gmail.com

Panum