KU Green Student Society (GSS)

We’re an umbrella organization for all green minded students and associations across KU. As an umbrella organization, we join forces among our different groups. Our activities range from gardening, movie screenings, meetings, attending demos and campaign work. Join us, if you/your group wants to be involved or have an idea for a new project supporting our green agenda. We’ll be happy to see you! We have work meetings, Green Sunday, every other Sunday and official meetings once a month, both located in Købmagergade 52 above Studenterhuset. Find the events on our facebook-page: KU Green Student Society – GSS or join our facebook group: KU Green Student Society (Netværk for grønne studerende).

kugreenstudents@gmail.com

For alle KU studerende, Ikke fakultetsspecifik, Ikke institutspecifik