Mentorgruppen

🇩🇰 / 🇬🇧 Mentorgruppen IFS Mentorgruppen er den internationale tutorforening for internationale studerende. Vi sørger for at give udvekslingsstuderende på IFS den bedste start på studiet med sociale arrangementer som fester, en introuge, samt en hel masse kulturelle og faglige arrangementer Medlem? Som medlem af mentorgruppen får man et helt nyt fællesskab med studerende fra alle årgange. Man får ligeledes mulighed for at skabe venskaber på verdensplan, da man også tildelt en “mentee” (en udvekslingsstuderende)! Som mentor vil du: – Blive tilknyttet en eller flere udvekslingsstuderende – Arrangere enten et intro-forløb eller events i løbet af semesteret – Være med i en hyggelig og social forening med medlemmer fra alle årgange på statskundskab/samfundsfag

ENGLISH
Mentor Programme at Political Science at UCPH – University of Copenhagen This is the official facebook page for the mentor programme at UCPH. The mentor programme helps exchange students settle into life at Policial Science at University of Copenhagen. This page primarily inform to Danish students about how to become a mentor and what we do, but also a good place to send a message if you have any questions during your stay as an exchange student. During the semester we post pictures about our events and adventures. Every semester will have a private facebook group. This fall that group is called “Mentor Programme, Pol. Sci. Fall 2023” Do you want to become a mentor? If you are staying more than one semester at UCPH Faculty of Political Science we offer the possibility to become mentor on your second semester. This include welcoming the new exchange students, help host the introduction week and arranging fun activities throughout the semester!:) If interested please let us know.

Lokation

Denne forenings aktiviteter ligger som udgangsgpunkt på følgende campus:

City Campus & CSS

Fakultet/Institut

Denne forening er tilknyttet følgende fakultet/Institut/er:

SAMF, Statskundskab

Denne forening tilbyder aktiviteter indenfor:

In English, Mentor/Buddy

STUDENTERHUSET
Købmagergade 52
1150 København K
info@studenterhuset.com

OM OS

Vores mission er, at samle alle de mange studenterdrevne foreninger på tværs af Københavns Universitet, ét sted.

Vi vil gerne gøre det nemt for dig som studerende at finde lige præcis dét fællesskab, som passer til dine interesser!

Det er nemlig ikke nogen hemmelighed, at foreningslivet har haft store udfordringer med at holde gang i de sociale og faglige fællesskaber, særligt under Corona. Derfor er Studenterrådet ved KU, Studenterhuset og Københavns Universitet gået sammen om, at styrke foreningslivet på tværs at KU.