Studenterhuset

🇩🇰 / 🇬🇧 Studenterhuset er en forening med fokus på at skabe et fedt og mangfoldigt studieliv i København.

I vores kulturhus i Købmagergade 52 lige ved Rundetårn afholder vi diverse events, fester, koncerter, quizzer, og du kan bruge vores café som studieplads med adgang til billig kaffe. Vi afholder også events udenfor Studenterhuset, og er bl.a. medarrangør på KU Festival.

Vores aktiviteter er i høj grad drevet af frivillige studerende og vi tilbyder bl.a.: Language Café, Bingo, Quiz, Brætspilsevent, Swing Dance, Fælleskøkken, Karaoke og meget mere.

Studenterhuset is an association focused on creating a thriving and diverse student life in Copenhagen.

Our house in Købmagergade 52 (right by Rundetårn) is a bustling culture hub, where we host events, parties, concerts and quizzes, and provide the students in town with ample study space and cheap coffee. We also organise events in other locations and are amongst other things a co-organiser of the KU Festival.

Many of our activities are run by volunteer student and we have a long list of recurring activities like Language Café, weekly Quiz Nights, Boardgame events, Swing Dance, Community Kitchen and Karaoke.

For alle KU studerende, Ikke institutspecifik, Tværgående

Bingo, Bog- og læseklub, Brætspil, Bingo & Quiz, Dans, Debat & Diskussion, Fælleskøkken, Fester/Koncerter, Fredagsbarer, Fredagsbarer & Fester, Gastronomi & Fælleskøkken, In English, Karaoke, Klima & Bæredygtighed, Kunst & Kultur, Læsepladser & studiecaféer, Musik & Kor, Quiz, Sport & Bevægelse, Studiecaféer