Studenterhuset

đŸ‡©đŸ‡° / 🇬🇧 Studenterhuset er en forening med fokus pĂ„ at skabe et fedt og mangfoldigt studieliv i KĂžbenhavn.

I vores kulturhus i KÞbmagergade 52 lige ved RundetÄrn afholder vi diverse events, fester, koncerter, quizzer, og du kan bruge vores café som studieplads med adgang til billig kaffe. Vi afholder ogsÄ events udenfor Studenterhuset, og er bl.a. medarrangÞr pÄ KU Festival.

Vores aktiviteter er i hÞj grad drevet af frivillige studerende og vi tilbyder bl.a.: Language Café, Bingo, Quiz, BrÊtspilsevent, Swing Dance, FÊlleskÞkken, Karaoke og meget mere.

Studenterhuset is an association focused on creating a thriving and diverse student life in Copenhagen.

Our house in KÞbmagergade 52 (right by RundetÄrn) is a bustling culture hub, where we host events, parties, concerts and quizzes, and provide the students in town with ample study space and cheap coffee. We also organise events in other locations and are amongst other things a co-organiser of the KU Festival.

Many of our activities are run by volunteer student and we have a long list of recurring activities like Language Café, weekly Quiz Nights, Boardgame events, Swing Dance, Community Kitchen and Karaoke.

info@studenterhuset.com

Lokation

Denne forenings aktiviteter ligger som udgangsgpunkt pÄ fÞlgende campus:

Ikke campusspecifik

Fakultet/Institut

Denne forening er tilknyttet fĂžlgende fakultet/Institut/er:

For alle KU studerende, Ikke institutspecifik, TvÊrgÄende

Denne forening tilbyder aktiviteter indenfor:

Bingo, Bog- og lÊseklub, BrÊtspil, Bingo & Quiz, Dans, Debat & Diskussion, FÊlleskÞkken, Fester/Koncerter, Fredagsbarer, Fredagsbarer & Fester, Gastronomi & FÊlleskÞkken, In English, Karaoke, Klima & BÊredygtighed, Kunst & Kultur, LÊsepladser & studiecaféer, Musik & Kor, Quiz, Sport & BevÊgelse, Studiecaféer

STUDENTERHUSET
KĂžbmagergade 52
1150 KĂžbenhavn K
info@studenterhuset.com

OM OS

Vores mission er, at samle alle de mange studenterdrevne foreninger pÄ tvÊrs af KÞbenhavns Universitet, ét sted.

Vi vil gerne gÞre det nemt for dig som studerende at finde lige prÊcis dét fÊllesskab, som passer til dine interesser!

Det er nemlig ikke nogen hemmelighed, at foreningslivet har haft store udfordringer med at holde gang i de sociale og faglige fÊllesskaber, sÊrligt under Corona. Derfor er StudenterrÄdet ved KU, Studenterhuset og KÞbenhavns Universitet gÄet sammen om, at styrke foreningslivet pÄ tvÊrs at KU.