Husdyrbrugsgruppen

Husdyrbrugsgruppen er en interessegruppe af og for os studerende på Frederiksberg Campus, der er særlig interesseret i husdyrproduktion.
Formålet med husdyrbrugsgruppen er at give medlemmerne mulighed for at opleve verdenen udenfor universitets mure, bruge og styrke deres viden om dyr samt skabe kontakter til andre studerende på campus og personer udenfor campus. Dette gøres bl.a. gennem den årlige jyllandstur, ture til kvæg- og svinekongressen, sociale arrangementer som julefrokost og husdyrfesten, og hvad vi ellers kan finde på i løbet af sæsonen. Medlemskab af foreningen er gratis og kræver bare, at du synes godt om vores facebook-side, og herefter kan du deltage i alle vores arrangementer eller hjælpe med at arrangere dem.
Husdyrbrugsgruppen hører under Foreningen af Naturressourcestuderende (FN) på Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet. Vores arrangementer støttes bl.a. af FN, JA, VMF, SCIENCE og SUND, hvilket sikrer, at prisen for at deltage i arrangementerne holdes på studievenlige niveauer.

husdyrbrugsgruppen@hotmail.com

Frederiksberg Campus