ILSA Copenhagen

🇬🇧 / 🇩🇰
International Law Students Association (ILSA) is an internationally recognised non-profit association of students and lawyers who are dedicated to the studying and promotion of international law, ILSA provides students with opportunities to study, research, and network in the international legal arena.
The International Law Students Association is the home of the Philip C. Jessup International Law Moot Court Competition.

International Law Students Association (ILSA) er en international anerkendt non-profit organisation af studerende og advokater dedikeret til studier og fremme af arbejdet med international lovgivning.
The International Law Students Association arrangerer Philip C. Jessup International Law Moot Court Competition.

ilsaucph@gmail.com

Søndre Campus