SCIENCErådet

SCIENCErådet består udelukkende af studerende og repræsenterer alle studerende på SCIENCE. SCIENCErådets formål er bl.a. at gøre det nemt at komme i dialog med ledelsen og studerende fra andre studier samt at sikre de studerendes interesser.

Hvis du engagerer dig i SCIENCErådet, lærer du en masse folk at kende på tværs af studier, årgange og campi, hvilket er fedt, hvis du vil føre dine spændende idéer ud i livet. Herunder kan du læse mere om, hvad SCIENCErådet er for en størrelse, hvilke udvalg der hører under SCIENCErådet og hvordan du som studerende søger penge i SCEINCEpuljen.

kontakt@scienceraadet.dk

Nørre Campus